Szkolenia
szyte na miarę

potrzeb Funduszy Europejskich

Przygotowujemy szkolenia, pod wymogi Funduszy Europejskich

Szeroka skala materiałów szkoleniowych jakie posiadamy, pozwala nam na dopasowanie różnych modułów tak, aby stworzyć odpowiedni program szkoleniowy pod wymagania Funduszu Europejskiego i Rozwoju Gospodarki Turystycznej:

Zarządzanie Hotelem 2 dni

1 dzień: Szkolenie zamkniete dla wszystkich pracowników.

Część zarządzania: Podstawowe jednostki miary Hotelu, Zarządzanie opiniami;
Część leadership: Kluczowe narzędzia i umiejętności efektywnego Managera; Zarządzanie problemami i konfliktami; strategie reagowania na problemy/konflikty i ich priorytetyzowanie; Rozwój produktywności pracowników
Część Sprzedaży: Zarządzanie biurem sprzedaży i marketingu w hotelu.
Sposoby zorganizowania biura; Ustalenie i wdrożenie obowiązków dla kluczowych funkcji; Dotarcie do klienta;

2 dzień: Szkolenie zamkniete dla managerów.

Część zarządzania: Strategia dla hotelu
Część leadership: Kluczowe zalety Lidera w hotelarstwie; Efektywne zarządzanie czasem swoim i pracowników; Efektywna Komunikacja; Zarządzanie problemami i konfliktami; Motywacja i budowanie zespołu; Grafiki pracy i planowanie

Sprzedaż i Marketing w Hotelarstwie 2 dni

1 dzień: Szkolenie zamkniete dla wszystkich pracowników.

Plan Marketingowy: Poznanie, zdefiniowanie i wytłumaczenie podstawowych metod tworzenia planu marketingowego w hotelu.
Zarządzanie biurem sprzedaży i marketingu w hotelu: Sposoby zorganizowania biura. Ustalenie i wdrożenie obowiązków dla kluczowych funkcji.
Zarządzanie działem sprzedaży: Wdrożenie systemu komunikacji i narzędzi do analizy efektywności.
Sprzedaż proaktywna: zarządzanie klientem. Opis pięciu podstawowych etapów spotkania z klientem (sales call).„Account Management”
Sprzedaż telefoniczna: Wyjaśnienie podstaw efektywnej sprzedaży i komunikacji przez telefon w hotelu.
Sprzedaż i marketing w komunikacji wewnętrznej: Opis zagadnień sprzedaży i marketingu wewnątrz hotelu. Rola pracowników w sprzedaży wewnętrznej.
Reklama, PR oraz rozgłos: Wyjaśnienie roli reklamy, PR i nadawaniu rozgłosu w docieraniu i zdobywaniu klientów. Rodzaje reklam. Tworzenie harmonogramu. Pośrednicy, czyli jak współpracować z agencją marketingową.

2 dzień: Szkolenie zamkniete dla wszystkich pracowników.

Dotarcie do klienta - biznesowego, turystycznego i biur podróży. Sposoby identyfikacji i zaspakajanie potrzeb klienta biznesowego, turystycznego. Kim są biura podróży i jak do nich dotrzeć? Typy klientów obsługiwanych przez biura podróży.
Dotarcie do segmentu grupowo-konferencyjnego - Kim są „meeting planners” i jak z nimi współpracować.
Dotarcie do pozostałych specyficznych segmentów rynku - Rozpoznanie sposobów dotarcia do gościa zagranicznego. Sposoby dotarcia do segmentu wesel i organizacji imprez, załóg lotniczych, sportu i aktywnego wypoczynku, organizacji rządowych.
Marketing Restauracji i Barów - Podsumowanie trendów sterujących branżą gastronomiczną oraz poznanie strategicznych technik pozycjonowania się restauracji i barów. Sposoby budowania lojalności gości. Centra gastronomiczne w hotelu.
Marketing Cateringowy- Wyjaśnienie zasad sprzedaży i marketingu produktów cateringowych i wynajmu sal.

ABC Housekeepingu 1 dzień

1 dzień: Szkolenie zamkniete dla wszystkich pracowników.

ZNACZENIE DZIAŁU SŁUŻBY PIĘTER
Wpływ na stopień zadowolenia gości; 4 „grzechy główne” Identyfikacja i spełnianie potrzeb gości Kreowanie pozytywnego wizerunku i wzmacnianie brandu
ORGANIZACJA PRACY DZIAŁU Struktura działu Podział zadań i organizacja czasu pracy Wyposażenie (magazyn główny, magazyny na piętrach) Sprzątanie pokoi, powierzchni publicznych i zaplecza Obieg bielizny brudnej i czystej Usługi pralni na potrzeby wewnętrzne i dla gości Ocena efektywności pracy (short / long inspection check list) Zasady współpracy z pozostałymi działami hotelu; komunikacja Prowadzenie dokumentacji, inwtentaryzacja, etc Szkolenia „on-the-job” i coaching Działanie biura rzeczy znalezionych (lost&found)
OBSŁUGA KLIENTA
Budowanie relacji z gośćmi, preferencje gości, personalizacja obsługi (współuczestniczenie w budowaniu lojalności gości) Sytuacje trudne i niecodzienne, reklamacje
ZASADY SPRZĄTANIA Kolejność czynności i ich wpływ na efektywność pracy Używane środki chemiczne i narzędzia Świadomość zagrożeń w pracy, BHP

Zarządzanie Recepcją 1 dzień

1 dzień: Szkolenie zamkniete dla wszystkich pracowników.

SPRZEDAŻ I MARKETING NA RECEPCJI
Wewnętrzny marketing i reprezentowanie marki
Identyfikacja potrzeb gości i dopasowanie produktu (upselling)
Praca z planem marketingowym hotelu
Techniki sprzedaży
Wewnętrzna sprzedaż
Rezerwacje hotelowe i restauracyjne
Leady sprzedażowe
Recepcjonista – Sprzedawca
USŁUGI DODATKOWENARZĘDZIA I TECHNOLOGIEWPŁYW E-COMMERCE I PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA DZIAŁANIA RECEPCJI ZDROWIE I BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI I PRACOWNIKÓWOCHRONA PRYWATNOŚCI I DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI

Szkolenie kelnerskie 1 dzień

1 dzień: Szkolenie zamkniete dla wszystkich pracowników.

WSTĘPSZKOLENIE KELNERSKIEPROGRAM
Obsługa Gości w restauracji - etapy
PRZYWITANIE GOŚCIA
Wygląd, Pozytywny język ciała, Pozytywne zachowanie i słownictwo
SPRZEDAŻ
Znajomość oferty, Sposoby polecania
ZASADY OBSŁUGI
Techniki; Serwowanie dań; Serwowanie npojow bezalkoholowych; Serwowanie alkoholi i wina
PRAKTYCZNE ĆWICZENIA
ELEMENT DODATKOWY:
1-dniowe zajęcia – „Podnoszenie efektywności sprzedażowej w restauracji”
WPŁYW E-COMMERCE I PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA DZIAŁANIA KELNERA W RESTAURACJI
SPRZEDAŻ I MARKETING W RESTAURACJI
Wewnętrzny marketing i reprezentowanie marki; Identyfikacja potrzeb gości i dopasowanie produktu (upselling); Praca z planem marketingowym hotelu; Techniki sprzedaży; Leady sprzedażowe; Kelner – Sprzedawca

Szkolenie 2 dni

  • Trener przyjeżdża do obiektu

  • Nocleg i wyżywienie zapewnia obiekt

  • Salę konferencyjną zapewnia obiekt

  • Rzutnik i flipchart zapewnia obiekt

Szkolenie 1 dzień

  • Trener przyjeżdża do obiektu

  • Salę konferencyjną zapewnia obiekt

  • Rzutnik i flipchart zapewnia obiekt

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas: