![](https://szkoleniahoteli.pl/wp-content/uploads/2024/04/revenue-man.webp)
Revenue Management w Hotelu
Agenda szkolenia marketingowego dla hotelarzy:
Wprowadzenie do Revenue Management
Definicja i znaczenie Revenue Management w hotelarstwie
Kluczowe koncepcje i terminologia Revenue Management
Wpływ Revenue Management na wyniki finansowe hotelu
Podstawy analizy danych w Revenue Management
Źródła danych i kluczowe wskaźniki wydajności (KPI)
Analiza historycznych danych sprzedażowych
Segmentacja rynku i analiza zachowań gości
Prognozowanie popytu i obłożenia
Praktyka w oparciu o excel / google sheets
Zarządzanie cenami i optymalizacja przychodów
Strategie cenowe w Revenue Management
Dynamiczne zarządzanie cenami (Dynamic Pricing)
Zarządzanie restrykcjami cenowymi i dostępnością
Optymalizacja przychodów przez segmentację cenową
Praktyka w oparciu o excel / google sheets
Zarządzanie kanałami dystrybucji
Rola i znaczenie kanałów dystrybucji w Revenue Management
Optymalizacja dystrybucji w kanałach bezpośrednich i pośrednich
Zarządzanie dostępnością i przydziałem pokoi w różnych kanałach
Współpraca z OTA (Online Travel Agencies) i innymi partnerami dystrybucyjnymi
Zarządzanie zyskownością segmentów rynku
Identyfikacja i analiza kluczowych segmentów rynku
Ocena zyskowności segmentów i dostosowanie strategii cenowych
Zarządzanie kontraktami i umowami z klientami korporacyjnymi i grupowymi
Optymalizacja przychodów przez zarządzanie długością pobytu (Length of Stay)
Prognozowanie i optymalizacja wykorzystania pokoi
Techniki prognozowania popytu i obłożenia
Optymalizacja wykorzystania pokoi poprzez overselling i upselling
Zarządzanie pokojami niedostępnymi (out-of-order) i pokojami serwisowymi
Współpraca Revenue Management z działem sprzedaży i recepcją
Scenki rodzajowe: ustalanie poziomów oversellingu, współpraca przy upsellingu
Technologie i narzędzia Revenue Management
Systemy Revenue Management (RMS) i ich zastosowanie
Narzędzia Business Intelligence i analityka danych
Automatyzacja procesów Revenue Management
Integracja systemów Revenue Management z innymi systemami hotelow ymi
Wdrażanie strategii Revenue Management
Opracowanie i wdrożenie strategii Revenue Management
Kluczowe czynniki sukcesu we wdrażaniu Revenue Management
Mierzenie efektywności i optymalizacja strategii Revenue Management
Budowanie kultury Revenue Management w organizacji
Inne szkolenia
![](https://szkoleniahoteli.pl/wp-content/uploads/2024/04/sales.webp)
![](https://szkoleniahoteli.pl/wp-content/uploads/2024/04/Marketing.webp)